Föll bort

Nu var det något mer jag skulle skriva om men har glömt bort det....
Blir så trött på mig själv när jag inte minns...

Men men, skulle skriva ut lite papper igår, Patrik fick en trådlösskrivare från jobbet.
Fan vad jag höll på... Men sen  exploderade det i skallen.
Det kanske inte gick att skriva ut om inte hans data var på.
Så vi testade det idag, åååå som fan jag hade rätt!!


Joooo nu minns jag:-)

1/1/2012 Ska jag börjar träna, då har det iaf gått 7 veckor sen kejsarsnittet så det borde vara ok.
Måste ju får bort lite kg, gick upp 50 kg med Ludwig och jag har endel kvar från han....

Så är det nån som bor i Gottsunda som är sugen på promenad så säg gärna till:-)



Kommentarer
Postat av: Kelly

Vi kan gärna promenera med er:)

2011-12-20 @ 08:11:17
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0