Jo så att

Jo, vi bakade pepparkakor igår, inget jag kommer bjuda på;-)
Alwin dregglade på sina, men va fan slite slem har väl inget dött av:-)

Så fort när jag vaknade kastade jag mig på telefonen och ringde XXX på Uppsalahem.
Han svarade men sa att han var hemma för vabb.

Jag frågade om han hade sett mitt mail, Ja det hade han.
Jag frågade om kärringen hade ringt, Nej det hade hon inte.

Så på Måndag kommer han förbi och pratar med oss, så då ska han prata med henne på samma gång.

Jag hoppas verkligen att hon flyttar snart, det har ju vart 2 vad vi vet som har kollat på hennes lägenhet.

Så jag hoppas att hon flyttar, eller att huset vi ska se är något att ha:-)
Vi kan verkligen inte tassa på tå för henne, hon "styr" vårat liv.
Ungarna vill ju flytta, till Thailand vill Ludwig...

Har slagit in dom sista julklapparna jag hade hemma och slog i Ludwigs presenter.
Ska ner nästa vecka på stan och köpa dom sista.

Oliwer har knorrat nu under kvällen/natten, la en å annan spya på en, man luktar ju inte hallonbåtar..
Det gör inte han heller för den delen, hans fisar man bli ju fan grön i ansiktet av dom.

Nej, om man skulle hoppa i säng kanske, Alwin ligger där inne hos oss nu.
Jag tycker verkligen inte om att ha barn sova brevid en, jag sover jätte dåligt när nån ligger i sängen.

Kläder ligger framme till ungarna.
Ryggsäckarna är framme.

Nu ska jag hoppa i säng...  Trodde jag ja, nu vaknade Oliwer igen.
Tjing Tjong.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0