Jobb och sura kärringar

Sitter och funderar på när jag ska börja jobba extra, funderar på 1 April, men skulle vilja tidigare.
Måste ju söka skolan igen, sökte kurser men så säger dom att det inte är något startdatum då.
Men det är ju det bästa med distans att man väljer själv startdatum..


Och Uppsalahem *Suckar stort*
Vi har vart i kontakt med en person som man vänder sig till med störande grannar.
Vi kom överrens om att vi ska be grannen höra av sig till han och att vi kontaktar han om hon ringer på och gnäller.

15:25 i Lördags  ringer häxan surtant på och säger att vi ska dämpa oss, med det menas med att vi ska gå tystare.
Idag ringer dom åter igen på och säger att vi ska vara tysta för nån ska komma och kolla på hennes lägenhet.

Har ringt till gubben på Uppsalahem hela dagen INGET svar, skickat mail, INGET svar.
talade inte ett smått surt meddelande om att han ska ringa..
Får se om han gör det imorgon annars ringer jag kontoret.
Mina barn ska få röra sig inne, ska inte sitta stilla för att hon inte har något roligare liv.

Hur mkt ska en person få klaga på en barnfamilj, jag tror hon är anti barnfamiljer.
Men nu hoppas jag att hon flyttar för vi orkar verkligen inte ha det så.
Hon fick tydligen bort en barnfamilj, ska hon lyckas igen ?!?!
Vi har sagt att vi flyttar mer än gärna men till större då !!
Vi flyttar inte igen till en 3:a

Det låter när man går, vi hör nån stampa och gå, och hon har gnällt på dom innan med tydligen.
En bitter fi**a som får hitta en annan hobby.
Och detta med att gud finns är ju bara FEJK, har bett han om hjälp flera gånger och inte en gång har han hjälpt mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0