Morr

Nu är jag fan riktigt arg.
Min "kära" granne at tydligen skrivit saker om mig/oss på facebook som inte var spec trevliga.
En kompis kommer hit i veckan och sa visa mig vad som står.
Tydligen så var det ngt som att nu bor vi 6 pers över henne istället för 5.
Och anklagar mig för att DÖLJA graviditeten, inte visste jag att jag är skyldig att berätta det för henne.
Sen ska jag ta henne, stor i käften är hon tydligen och gnäller på andra men hon själv går bra.

Tänkte lägga upp en bild på magen, så kanske ni fattar att den inte gick att dölja.... haha

Haha, som i sommras när hon åkte med sin motorcykel (som hon knappt kan hantera) inne på gården, det var inte låg fart heller, så säger Malwia: Mamma kärringjäveln körde nästan på mig (ja det gjorde hon nästan)

Men en annan sak, hennes dotter ringe på var det förra veckan om att vi skulle vara tysta för nån skulle komma och kolla på hennes lägenhet.
Och det verkar som att kärringen flyttar:-) vem är gladas?!?! hon eller jag ?!?!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0