Nu blire sängen

Igår så ville fisen inte sova, han var vaken från 23:30-04:40
Då var jag trött, han tog bara en powernap på nån minut sen var han igång igen...
Nu sover han iaf hoppas han fortsätter så jag kan lägga mig och spela lite wordfeud innan jag somnar;-)

Imorse var Patik bara tvungen att komma in och väcka mig...
Jo du Zandra, jag tror att du vill veta detta: Kärringen har redan börjat flytta:-)

Nån jävla snubbe som hjälper henne som bara glor, och jag kan ju inte knipa min stora strut när nån glor på en...
Men nu var jag duktig och stirrade tillbaka och sen gick, en fet klapp på axeln till mig:-)

Nej fixa det sista och sparka undan Alwin från min sen, han gick förbi nyss och la sig där..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att bli av med henne!!!

2011-12-29 @ 00:58:59
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0