Ö-N-H


Tycker så synd om Alwin, han har så stora halsmandlar så han dregglar och pratar jätte dåligt.
Han snarkar som en hel karl och slutar andas om nätterna, så gjorde Ludwig och Malwia med.
Minns att Malwia hade svårt med talet men vart bättre när dom tog bort halsmandlarna.
Hon skulle behöva kolla hörseln igen.

Men den 10/1 så ska Alwin till läkaren igen som "beslutar" om operation, om dom skulle säga nej så blir jag förvånda Ludwig och Malwia har gjort samma sak och den läkaren han ska till gillar jag inte.
En sån respektlös människa som inte lyssnar alls på vad man säger.

Jag har fortfarande vid 28 år fortfarande öroninflamationer!!
Och jag verkligen hatar läkarna på ö-N-H för dom respekterar inte vad man säger, utom en !!
Han är jätte bra.
Kanske ska ringa igen om min tid, väntar ju på min tid för att sätta in rör, japp du läste rätt....
Dom tror det ska minska lite att jag får öroninflamationer.
Jag kan ringa direkt till dom när jag har öroninflamation och säga det, eller få en tid.
För så fort det har gått hål på hinnan så släpper oftast värken om inte det ligger  vätska kvar.
Men oftast vill dom att jag kommer in så dom får ta en odling, för det finns en bakterie som gör att öroninflamation smittar.

Så det kan det ju vara bra att ta reda på, men sen bör man inte äta medicin vare gång heller...
Men så länge dom får dokumenterat att jag har haft det så blir dom nöjda.

Jag längtar  verkligen nu till dagis börjar för att komma in i rutiner igen.
Och Patrik jobbar ca 2 veckor innan han börjar skolan, men jag vill verkligen inte vara själv med barnen på kvällsvecka.

Allt har att göra med grannen, hon ska veta vilket helvete hon har gjort det för mig....
Hoppas bara hon får värre grannar dit hon flyttar...mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0