ojoj.

Ludwig fick ju ett spel till xbox, han kom igår och sa,
Mamma jag behöver ju inte byta spelet jag kan ha det kvar eftersom jag ska köpa xbox:-)
Tror fan det, 600:- i presentkort på game har han sen en hundrig och det sägs att han får presentkort och å pengar i julklapp, så jag vet vad han kommer köpa i melladagarna.

Jo som fan, Ja jag vet att jag svär mycket men som Malwia säger, BARA mamma får svära när hon kör bil:-)

Igår när jag och Patrik satt i soffan så började en ballong röra sig, det var inte lite heller.
Jag tror stenhårt på det andliga och jag vet att vi har folk här.
Min andra man ska få komma hit och kolla vilka det är både jag och Patrik tycker det börjar bli liiiiite väl jobbigt när dom håller på i hallen.

Vi har slitit fram allt i vårt klädförråd för vi skulle ta fram julsakerna, å där fanns dom inte:-(
Undrar vart tusan dom är.
Men har fått lite skit kastat iaf....

Tänkte jag skulle försöka hinna klippa mig med...
Har fullt upp hela veckan.

Minne som en guldfisk har jag med, sitter och tänker på något jag ska göra, men innan jag har hunnit resa mig upp så har jag redan glömt bort det...
Och folk undrar Varför jag kallas för Doris  (från Hitta Nemo...)





Kommentarer
Postat av: marina

haha. Vi har oxå spöken hos oss :p Igår hade den anden flyttat på min siraps flaska :O

2011-12-20 @ 12:13:43
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0