One more

Så fastnade jag uppe en natt till med alla mina måsten.
Upptäckte att det minskar ordentligt med Oliwers mat, måste kolla hur många flera gånger vi kan hämta ut
på receptet, man vill ju inte sitta utan under julen.

Ska fylla i ny ansökan om distanskurser.
Sökte men så sa dom att jag inte fick börja i december, måste vänta ända till februari.
Det står ju att det inte finns speciella stardatum vid distan..

Måste ta tag i det om man ska kunna plugga vidare innan man bli toooooo old;-)

Imorgon är det massa måsten, handla inför kalasen i helgen tycker det är lite jobbigt med sånt...
Spec nu när jag inte tycker om att ha hem folk.... Dom perioderna är sååå jobbiga.


Men det är bara att stå ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0