ProLister

Nu har jag suttit och lagt in lite annonser på Tradera ProLister.
Fäller bara ihop datan och sen lägger jag upp det på en lämplig tid:-)
Går mycket fortare att lägga in annonserna via den.
Har lagt in 28 st nu och flera kommer det att bli.

Vi håller på att leta efter en 120x200 säng.
Vi har sagt att vi ska sova i klädkammaren som ska bli vårt rum.
Sen får barnen dela två och två.

Ludwig sa jag kan dela med Alwin och Oliwer bara jag slipper Malwia...:-)
Hon vet hur hon ska göra han galen, men ändå så ligger dom i samma säng och sover.
Ludwig och Malwia är  Pseudotvillingar.
Dom två  betersig som riktiga tvillingar, och det är 14 månader mellan dom.

Man pratar om pseudotvillingar när åldersskillnaden är 18 månader eller mindre mellan syskon

Och jag föredrar faktiskt att ha barnen tätt, hade gärna haft det igen...
Nu har jag 2½ blöjbarn...


Redan 2 dagar efter julafton frågade Malwia vad hon skulle få i julklapp nästa år... Herregud.

Hon säger att tomten inte finns för att jag köper alla paketen, men mitt svar vart att jag hjälper han...

Nej, nu blir det dax att hoppa i säng, hoppas verkligen att jag slipper kräkningarna imorgon, och att jag får en tid för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0