Snabbt över

Redan 7:30 började Ludwig fråga när folket kommer:-o

Skönt att folk kom så tätt som dom gjorde, avlöste varandra:-)
Han fick ett spel till Xbox som vi sa att han får byta för pappa köpte "fel"
och sen presentkort på game som han sparar till xbox...
Han har ju inte det, vi har bara Wii.
Men ungarna ska få Xbox i julklapp så han kan.
SÅ då får han köpa spel istället eller annat för presentkorten.

Jag tycker barnen ska lära sig oh spara till saker som dom vill ha när det det gäller dyra saker iaf.
Men nu tyckte deras pappa att dom skulle få det så jag fick väl ge med mig fast jag inte tycker det.

Nu är det bara ett kalas kvar imorgon och det är för hans kompisar...


Vaknade nyss, eller Patrik väckte mig....
Låg brevid Alwin när han skulle sova och somnade visst....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0