Back

Oj det var ett tag sen:-)
Dra lite snabbt vad som händer.
Alwin hade sönder min data = mamma arg
Alwin har raderat hela min telefonbok = mamma arg
Och om min data hade fungerat så hade jag kunnat ta alla nummer från den.
kontraktet är nu påskrivet;-)
Jag fick dra akut till tandläkaren idag för jag har haft sååå ont,
Var dit den 2/1 och dom sa att så länge jag inte hade besvär av en tand som jag hade bitit av en flisa på så kunde man vänta.
Och igår började det, värken ilade mot dom andra tänderna, näsan och mot ögat.
Han slipar och fixar till den, har gjort samma sak på den tanden innan med.
Så nu måste den rotfyllas !
Men jag känner att hålla på med den flera gånger så kanske man ska ta ut den !!?!??!
930:- gick kalaset på idag.
Ska tillbaka på måndag för att prata med min tandläkare om hur vi ska göra.
Går nere på stan och det var " billigt" för vad dom gjorde idag .
2 sprutor,
1 röntgen på tanden
Och det var en akuttid.
Sen nu sova, imorgon är det bara en vecka kvar.
Och en trevlig en har flyttat in under.
Kommer inlägg om det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0