Besiktning.

På fredag är det besiktning av lägenheterna. Får se vad hon säger, jag kommer kriga om vi får betala för det som dom INNAN förstörde som vi ville spara att göra om tills nu när vi flyttar för att slippa betala. Som hon godkände fettkläckar i köket, målat på vägg i vardagsrummet, m.m Jag har sagt köket kan jag betala, vi har kunnat lägga undan xx antal tusen denna månad. Men det andra, icke sa nicke ! Så vi får se vad som sägs Patrik får vara hemma när hon kommer och jag åker med Alwin till sjukhuset. Om vi har tur så byts kontrakten nästa vecka och flytten blir av den 25:e som planerat. Så jag har hunnit packa en kartong. Patrik packade två kartonger när vi flyttade hit och han sa att han kunde hjälpa till med tre denna gång:-/ Jag har hunnit packa en kartong:-) Fan det är mycket nu: Sjuka barn Börjar plugga på måndag Packa till flytt Ev börja jobba snart med. Är det detta som kallas super mamma ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0