Uppfinning

Snacka om att pulkor är gjorda av skit.
Alwin ville åka pulka till BVC, vi tar fram en av alla fem vi har, sandat är det men vafan.
När vi kommer fram så är det hål i botten på båda sidorna av pulkan, femton ton snö och grus är det i som Alwin sitter runt om, inte konstigt att det vart tungt efter en stund:-)
Och ändå gick jag nere på vägen som det inte var sandat på.
Ställer pulkan utanför och vi går in tar av oss ytterkläderna och går. Tog längd, vikt och sprutor.
När vi kommer ner står pulkan kvar, jaja vi tar den och går vidare till ICA för att handla, ställer den vid ena papperskorgen.
Och när vi kommer tillbaka så står den fortfarande kvar!
Vafan när man väl önskar att den skulle bli snodd så står den kvar........
Har folk blivit kräsna ?!?!
Ibland undrar jag inte om man skulle sätta skidor under och valla dom med värmeljus, jäklar vad det skulle gå lätt:-)

Normalt att man ställer sig och dammsuger kl 23 i ett hyreshus????
Vi får inte ens ställa påsar utanför medans vi gör barnen klara, men dammsuga går jättebra tydligen.

Alla sover, Alwin ligger bredvid och jag är verkligen ingen person som tycker om att ha barn i sängen.

Så jävla ont i magen, "ägglossning" från satan, hon ljög för mig den läkaren....
Allt blir så mkt bättre med sterilisering, jo tjena, blöder mera, mensvärk från helvetet.

Lika bra att hålla sig på mattan, med vår "tur" kan fan allt hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0