3 veckor...

Allt vart klart idag, den 25:e flyttar vi till en annan 3:a på botten men med ett annan planlösning:-) Varför undrar många. Jo, i sommras åkte jag på ångestanfall, allt började på midsommardagen. Vi gick upp vid 07:00 Patrik fixade sitt kaffe och ungarna var på toa och satte sig i soffan och kollade på bolibompa, jag fixade med allt som skulle med för vi skulle ut till Siggefora och skulle åka här i från vid 09:00 och 07:05 ringer det på dörren. Grannen säger att barnen ska vara tysta, dom hade inte gjort ett dugg. Då började allt, för varje dag som gick så hade jag en nervös känsla i kroppen men fattade inte varför... Men efter två veckor hade det gått så lång att jag inte orkade med....... Åkte till ett ställe där jag ALDRIG trodde jag skulle åka till. Men var nog det bästa som kunde hända. Där konstaterades att jag hade ångest och depression, dom kunde inte behandla det som dom ville då jag gravid. Men tänk er att vara så dålig att ta 75mg lergigan 4 gånger om dagen. Jag sov dom två första dagarna. kröp ur skinnet så fort det smällde i dörren, när nån klev lite hårt i golvet. Jag skulle inte önska min värsta fiende detta. Men, för är det är lite osäkert än om hon flyttar så valde vi att byta. och en på botten ger oss större möjlighet att byta till större ! Vi har svarat på 1897 annonser om byte men ingen vill för att det är en trappa upp. Så nu väntar vi bara på kontraktet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0