Äntligen

Patrik säger till Ludwig att städa .
Till svar får han att det tar ju lång tid, ända tills majbrasan börjar....

Ojoj, jag då tar det lång tid.

Ringde till Elisabeth sjukhuset idag för att kolla hur länge det tar innan man kan få en tid för op.
Alwin har så stora halsmandlar att han har ca 1 cm glipa i halsen som han kan "andas" genom.
Men han andas genom näsan, dregglar, svårt att prata, när visar på  sig eller mig och säger ngt ord OTYDLIGT så man får gissa vad han säger.
Frågade ena fröken idag om han pratar mkt sämre än dom andra barnen i hans ålder och det gör han:-(
Men det hade vi på känn, Malwia var lika, men när hon tog bort sina halsmandlar så släppte allt.
Hon vart tillochmed lugnare, så vi hoppas att han med blir det.
Ungen går fan inte att väcka på morgonen, rullar och ta täcket och drar på sig det igen....
Så den 3/3 ska han ÄNTLIGEN ta bort dom, ja det är en lördag.... dom har det ibland på lördagar på Elisabeth sjukhuset.

Asså Ludwig, vilket jävla temprament ungen har, skiker och smäller i dörrar....

Jag sökte ju lite distanskurser som jag tänkte läsa nu under mammaledigheten.
tro fan inte att dom har ändrat det till Flexkurser.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0