Arg.....

The Darkwell Bodypiercing Studio (från fejjan)
Två tjejer kommer in, då ena bokat tid.

Kund: Hej jag hade bokat tid!
Kompis Jag är med som stöd!
Kund: Du ska inte pierca dig då?
Kompis: Nej jag är så nöjd med dom hålen jag redan har!
Varpå jag säger till Patrik: Jag får hoppas det är två tjejer...
Han tittar på mig med konstig blick och säger att det stod ju det.....
Är lite arg, för jag betsällde en VIT iphone men rövhålen skickade en svart....
Så antingen kan jag ta ut den eller låta den ligga kvar i 14 dagar och låta posten skicka tillbaka den och så sätter dom in pegarna och man får beställa om den.
Nej tack då behåller jag den svarta....
Till och med Patrik kollade så att det vart en vit beställd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0