Barnvagnsutmaningen

Det vore ju toppen, MEN så finns det inte app till android.

Jag hade en iphone förut och glaset sprack när jag laddade den för Alwin hade ner den i golvet.
Nu har jag en HTC, är nöjd med den men som sagt så finns det mycket MINDRE appar för android än till Iphone.

SÅ nu överväger jag att köpa en ny iaf, då blir det 4s.
Hade planer att vänta tills 5:an kom men såg en bild på hur den ev skulle se ut var inge fin enligt mig.

Imorgon är det dax för skola och dagis:-)
Hoppas bara att Ludwigs fröken påminner han imorgon om att gå ner till BMX banan när dom slutar.
Ifredags gjorde hon inte det, så Patrik fick gå till skolan och hämta han, och dom säger inte till att skolan är slut, alla barn kan inte klockan i den åldern.

En jäkla huvudvärk har jag, och väntar på att folk ska lägga sitt ord på wordfued, jag har inget tålamod för att vänta.
HATAR när folk inte kan passa tiden, och när man inte kan meddela att man kommer lite senare... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0