Ett steg fram.

Uppsalahem ville ha lite mera uppgifter till anledningen varför vi vill byta.... Sagt och gjort så mailar vi mera info till dom. Får tillbaka ett mail om att det är godkänt från våra sida... Nu är det bara hans kvar så jag hoppas verkligen att detta går vägen nu. Men en sak förstår jag inte varför dom ska boka in en besiktning av lgh nu när det inte är klart. Fick ett sms i från jobbet i fredags då dom ville veta hur länge jag jobbat inom vården. Svara 10 år, och sen 2008 i FC, skickar även att jag har sänt dom brev om att jag vill börja jobba extra. Och idag får jag ett sms om att det finns 3 pass ledig, både morgon och kväll. Och Patrik som har långdag imorgon:-( Men sen har jag ingen bil heller för dit går ju bara bussen 3 ggr om dagen om jag inte minns fel. Så nu ska jag lägga in lite i "poolen" när jag kan jobba så sparar man lite dagar. Tänkte försöka jobba natt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0