Home.....

Hade Alwin och Malwia hemma idag med fast dom är ok, hellre har jag dom hemma nån dag extra så man vet att dom är ok när dom kommer tillbaka till dagis.
Om ALLA skulle ha sina barn hemma en extra dag så skulle det garanterat att minska på frånvaro.
Folk gnäller åååååå det är så dyrt att vara hemma...
Ja tacka fan för det när man skickar sina barn till dagis innan dom är friska så man får vara hemma igen med vab.
Nu har jag haft turen och ha friska barn.
Men man kanske tjänar på att ha barnen hemma nån dag extra !?!?!
Så man slipper vara hemma med vad igen för att barnet gick "sjuk" till dagis.
Väntar på att Ludwig slutar och ska komma hem, sen ska jag hoppa på bussen med 4 ungar och möta Patrik....
Ska till läkaren, dom vill ha lite "extra" koll nu eftersom jag åkte på en fy satan i helvetes ångest och depression under graviditeten och sen att jag hade förlossningsdepression med Ludwig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0