Jajjemen.

JAG blev lärd att hälsa när jag steg in i ett rum... säga tack och snälla... att ha respekt för äldre...att resa på mitt lata arsle för att en äldre dam eller herre skulle slippa stå...säga tant och farbror...hjälpa de som behöver hjälp...hålla UPP dörren för andra inte bara släppa den i ansiktet på någon...säga ursäkta mig om det krävdes...att älska mina medmänniskor för vad de är och INTE för vad jag kan få av dom...jag lärde mig också att som man vill bli behandlad ska man behandla andra! Om du också blev UPPFOSTRAD så posta detta, tyvärr kommer många inte att posta detta för de fick ingen uppfostran och det märks, allt handlar om respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0