Jorden går under.

Utan telefon....JAG utan telefon HALLÅ !!! 
Det går ju fan bara inte....
Tack comviq.......
Idag ska Malwia få ta om sina hål i öronen, jag har inte sagt något till henne än....
Denna gång får hon inte ta dom hon vill, då tog hon dom största..
Så dom var så tunga att dom åkte av så nu har hon ett ärr i båda öronsnibbarna...
Jag är så jävla trött på att vara tjej !!
Efter Oliwer valde jag att steriliera mig, jag ville ta bort allt men fick inte.
Mina orsaker var inte tillräcklig bra.
Jag har så jävla ont och blöder som en gris.
Men det får man leva med säger läkare.......
Det kommer bli bättre...
Jo tjena, Blöder som två jävla grisar och smärta från jag vet inte vad...
Seriöst, jag kommer fan förblöda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0