Liten blir stor

Ludwig fick vara hemma själv medans jag hämtade Malwia, hade skrivit mitt mobilnr på en lapp så han kunde ringa om det var något.
Jag ber Patrik Jörgensen ringa hem för att kolla läget....
Efter en liten stund ringer Ludwig och säger att pappa ringde...
Så nästan 1½ timma var han själv.


Vi skulle koppla in xboxen för Alwin ville se på Bamse, det var en sladd från TV:n som man skulle koppla in.
Jag ringer Patrik och frågar, När han säger vilken sladd det var så visste jag ju:-)
Ludwig säger: Man måste vara smart för att fixa det:-)

Han tappade sin andra tand idag...

Kommentarer
Postat av: marina

sv: vår bvc tant kör me två kurvor, en som han är så gammal som han är nu och en kurva på hur gammal han egentligen skulle varit...

2012-01-12 @ 12:33:19
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0