Man får ju inte klaga

Man får ju faktiskt inte klaga Oliwer är två månader och har sovit från 23-07
Alla mina barn har vart duktiga på att sova hela natten.
Vart lite smått arg när jag skulle lägga mig, Patrik *piiiiiiip* hade inte fixat så att man kunde se på TV:n man måste göra ngt när man ska se på DVD, och jag MÅSTE ha TV:n på när jag ska somna.

Efter många snurr i sängen och lite wordfued så somnade jag till slut!!
Klockan ringde 7 imorgon *stort gäsp*

Alla ungarna låg som döda fiskar, fick inte liv i nån, efter ett tag vaknade Malwia.
Oliwer var redan äten , bytt och klädd då.
Jag tycker det bra gjort, går upp 7, och är utanför dörren kl 8 med 4 barn !!
Den ni, vissa kan inte passa tiden med ett barn;-)
Men sen när jag en tidnörd med.

Malwia vill gå till "skolan" imorse, vi andra tar bussen till stan för att Alwin skulle till läkaren.
Inom en månad ska vi få tid till operation för halsmandlarna, hon sa att hon behöver inte kolla utan hon hör när han andas, men sen tittade hon i halsen och OJ, dom var inte små.
SÅ jag tror talet kommer bli mycket bättre och dregglet med.
Nu har vi ätit lunch, ska gå om en timma och hämta Malwia.
Dom har beställ våfflor till middag och får se när Patrik kommer hem efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-01-12 @ 23:56:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0