Pinsamt

Jag ringer till min pappa för att prata med min lillebror. Undrade om han visste hur man gör screen dump på mobilen. Inte vet jag blir hans svar, du får väl googla, lite väl kaxig för vara 13 bast. Jag som googlar på allt annars, så varför gjorde jag det inte nu ?!?! Jo för att jag var uppe i varv för att fixa skiten som min underbara granne skrev. SÅ det föll lixom bort man kan ju inte tänka på allt heller:-) Två barn som frågade var 10:e sekund när deras morfar skulle komma och hämta dom. Två dagar kvar av denna vecka som Patrik jobbar, jobbar halva nästa vecka sen ska han sätta sig vid skolbänken. Vardagsrummet ser ut som satan i gatan efter att ungarna lekte med sina leksaker här ute och sen kom en kompis med sin dotter så dom satt här. När dom gick så passade vi på att göra dom sällskap till centrum, Alwin och Oliwer behövde komma ut lite sen passade jag på att handla lite. Längtar till lördag då ska jag till en granne och bara va, får vara Zandra ett tag och inte mamma. Ta något gott att dricka och snacka en jäkla massa skit. Nu är dopinbjudningarna klara, nu väntar dom bara på att bli skickade. Men det väntar jag nog lite med så det inte är för långt innan dom skickas ut. Alwin vart ju inte döp pga olika saker, så vi tänkte att han skulle få göra det på samma gång. Och jag är en av dom föräldrar som LÄNGTAR till dagis/skolan börjar igen. Skönt att komma in i rutiner igen. Men man får tydligen inte längta tills att det börjar för då är man tydligen en dålig förälder sen kommenteras det hela tiden om antal barn man har.. Om person/personerna visste vilket helvete vi har/haft så kanske dom fattar. Sen kräver Alwin lite mera, men vi tror att det är för att han inte kan göra sig förstådd. Han har så stora halsmandlar så han dregglar och han pratar otroligt dåligt/lite för att vara 2½ år. Men nästa vecka ska vi ÄNTLIGEN träffa en läkare som ska besluta om operation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0