Ren tur ??

Idag sov fisen nästan 12 timmar i sträck !!
Man har ju det bra...:-)
Håller på att fixa med Oliwers urväxta kläder som ska ut på tradera.
Ska inte spara på mig som sist, för nu är det slut på barn i detta hus !!!


Ja men shit, måste ju bara berätta...
I Torsdags ringde mobilen vid 10 på fm...
Jag svarar och berättar att hon ringer från Akademiska och har fått min ansökan om ett jobb..
Interjuv på måndag!!
Telefonen ringer ännu en  gång när jag just ska gå in på Alwins avd för att hämta han på dagis.
Hon ringer från ett boende med inriktning på psykiatri.
Det ärså svårt att få tag på undersköterskor med inriktningpå psykiatri...
Hon frågar om jag kan komma på måndag på interjuv, men vart tisdag istället.

SÅ hur vanligt är det att två arbetsgivare ringer samma dag och vill helst ha interjuv samma dag ?!?!
Skulle ha köpt en triss i torsdags men glömde av det för det tog en förbaskad tid på apoteket.
Så jag köpte en igår, jag vann 25x2...
Det kan har vara mera vinnst om jag köpte den i torsdags eller en nit tillochmed...
Är glad för den vinsten jag fick:-)

Får se när jag får svart från CVL om kurserna jag har sökt..
Ska läsa lite extra kurser dels en psykiatri kurs som inte fanns när jag läste till uska.

Sen har jag fortfarande lite svårt att bestämma mig vad jag vill bli när jag blir "stor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0