Snart är vi nära.....

Idag var både Alwin och Malwia hemma, Bamse har gått varm...
Det är så jobbigt som mamma och inte förstå var sin son säger..
Men snart är det bara en månad kvar.
Patrik gick till centrum och hämtar mina skor, får se om han får "ut" dom, fanns ingen stans på lappen som jag skulle skriva på....
Men han fick mig idkort.
Jag lånade Patriks pappas bil i söndag för att hämta ett bord, jag har inte kört på ca 1 månad och det var HALT.
Satt som stina 93 och körde..
Ville ju inte att något skulle hända, har redan krockat en gång och det räcker !!
Snart är det bara två månader kvar innan vi kan ställa på bilen igen:-)
Ibland kan jag sakna mina sena turer till ICA Maxi eller flogsta...
Jag tycker det är skit kul att köra bil, fortfarande...
Och det är bara jag som får svära:-)
Om en månad fyller Malwia, och den helgen eller helgen (då Alwin ska göra sin op) efter så blir det flytt OM det går igenom, jag tror att Uppsalahem kan vara "kräsna" på orsaken till byta.
Ludwig gick hem hela vägen själv från skolan idag, vi brukar annars möta han vid BMX banan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0