Hur länge ska man ha ont ??

När jag väntade Oliwer så hade jag en helvetes foglossning.
Fick gå med kryckor och kunde knappt lägga mig i sängen, ta mig upp, vända mig... ja allt.
Igår var det dax för mig att hämta och lämna, fy satan i gatan vad ont det gör.

Jag är glad att jag har steriliserat mig, min kropp skulle inte klara av en till graviditet.

Har mått sämre för varje gång.


 
Detta var runt v 36 och magmåttet 40 cm, och då hade jag ändå börjat med insulin.
Visst jag är inte smal sen innan men man se fan skillnad som en viss person påstår att man inte gjorde.


Ludwig föddes i V 34+6 med akut snitt.
Han vägde 2120 och var 44,5 lång.

Malwia föddes i V 38+5 med planerat snitt.
Hon vägde 2850 och var 44 lång.

Alwin föddes i V 37+3 med planerat snitt.
Han vägde 3300 och var 49 lång.

Oliwer föddes i V 38+1 med planerat snitt.
Han vägde 4610 och var 51,5 lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0