Trött

Vik hädan Viktväktarna; Det finns ett nytt sätt att banta och det är: JAG HAR INTE RÅD MED MAT FÖR JAG HAR PRECIS TANKAT BILEN-dieten!
Kopiera och sätt på loggen om du är trött på de hutlösa bensinpriserna

Men prioriterar man att tanka bilen istället för att ge sina barn så lär man nog tänka om.
Och nu har jag fastnat i Angry Birds på facebook...

Nu är några säkringar köpta till bilen men, sen är det bara att vänta tills den ska besiktigas.

Fnasket har åkt på feber, klockade in det bra medn APU på Måndag.
Jag ska på arbetsinterjuv på Måndag med.

Oliwer gnällde i sängen, när vi kommer in så ligger han på rygg.
Så då har han vänt sig från mage till rygg:-)

Nu blire sängen, ögonen går i kors och magen är som en vulkan med utbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0