Gott och blandat.

Fy va dåligt det har vart här.
Jag har ju ingen data, har lånat ungarnas speldator som är seg som fan.
Har ju hänt lite saker.
Vägde fisen förra veckan, då 4 månader och vägde 7510 gr och 63 lång.
Tappade verkligen hakan när jag såg va som stod på vågen.

Malwia hade kalas idag för sina kompisar, nu är det över på några månader iaf, blir inte så mkt när jag fyller.
Yay snart 1 år kvar till 30 och jag längtar dit:-)

Detta med att blogga i Iphonen tycker jag inte var nån hitt, jag kan ju inte se inlägg m.m när jag loggar in på datan.

Håller på att kolla runt på jackor till ungarna och samma visa varje år, VART ska vi köpa dom ?!
har kört FIX i 2 år och har vart otroligt nöjd.
Är sugen på Po.p men vi "vågar" inte vad som hände med jackorna för några år sen och dom kunde inte reklamera dom.
Så till 3 barn från Po.p är vi uppe i 5000-6000 om inte mer.


Ska köpa nya regnkläder till ungarna och hittade jacka och byxa för 100 :- /set
Ska åka och köpa Adidas skor till dom med, skönt att slippa alla jäkla vinterkläder snart,
till och med ungarna börjar tröttna på det nu.
Men till vintern blir det INTE overaller från Everst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0